اکیپ1


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید. امید وارم خوشتون بیاد.این وبلاگ در این زمونه غم میتونه ساعات خوشی براتون رغم بزنه امیدوارم بازم سر بزنید ممنون از بازدید شما.

به نظر شما کدام بازی کن بهتر است

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اکیپ خنده  و آدرس saeed88.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

خرید ساعت مردانه - خرید ساعت مردانه







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 3769
بازدید کل : 273642
تعداد مطالب : 218
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1



خند دار ترین سایت ایران نبینی ضرر کردی



کد کج شدن تصاوير

آمار مطالب

:: کل مطالب : 218
:: کل نظرات : 9

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 33
:: بازدید ماه : 3769
:: بازدید سال : 13239
:: بازدید کلی : 273642

RSS

Powered By
loxblog.Com

خنده دار و جالب

اکیپ1
یک شنبه 19 آذر 1392 ساعت 7:20 | بازدید : 540 | نوشته ‌شده به دست سی سی026 | ( نظرات )
 
 
 
 
 
آهای خوشگله؟

.

.

.

.
.
.
.
.

.
اوه اوه چقد زیادید!


هیچی به کارتون برسید
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



ﻃﺮﻑ ﺑﻪ " ﻭِﺑﮑﻢ " ﻣﯿﮕﻪ " ﻭﺑﮑﻤﭗ" ﺑﻌﺪ ﻣﻨﻮ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ آی دیتو هک میکنم!

بمیر بابا نکبت

 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


ما مورد داشتیم که با ما راه نمیومده ولی با بقیه دوچرخه سواری میکنه !

بدبخت دوچرخه ندیده چلاق
 
 
 
 

 

شنبه سی ام شهریور 1392 | 18:32 | فائزه جون | 39CM

خواهر زادم بام قهر کرده، . . . . . . . . . .. منم رفتم پیشش خودمو
 
 لوس کنم، میگم خالتو چند تا دوس داری؟؟ برگشته میگه عاخه
 
 خاله تو اگه دوست داشتنی بودی که الان اینجا نبودی،
 
خونه بخت بودی :|

 

 

 
 
 
 
ﻭﻗـــــــــــــــــــﺘﯽ پسرای ﻟﯿﺴﺘمو ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﻻ‌ﯾﮏ
 
 ﻣﯿﮑﻨﻦ ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻥ ﺍﺻﻦ ﯾﻪ ﻭﺿﻌﯽ ﻣﯿﺸﻢ ﺣﺲ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺩﺍﺭﻥ
 
 ﺑﻬﻢ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ  ﻧﮑﻨﯿﻦ ﻻ‌ﻣﺼﺒﺎ ﺷﻤﺎ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣﻨﯿﻦ
 
 
 
 
 
 
 
 
ایین نامه انضباطی جدید مدارس پسرانه:برداشتن ابرو : 0.5
 
 
نمره کسر انضباطاستفاده از هرگونه لوازم آرایشی:0.5 نمره
 
 
 کسر انضباط و همچنین اعلام شده روز اول مهر سر صف ابرو ها
 
 
 چک میشه....اما دوستان نگران نباشید چون معمولا یه هفته وقت
 
 
 میدن تا ابروهاتون دربیاد=))))
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یکی از فانتزیای خفن من اینه که برگردم به قرن شیش به حافظ
 
 
 بگم شعراتو آسون بگو پونزده قرن دیگه قراره حفظشون کنیم
 
 
 بریم امتحان ادبیات بدیم
 
 
 
 
 
 
 
 
یه فامیل داریم 40 سالشه !

بعدش این کامپیوتر که خریده بود میخواس سی دی رایت کردن یاد بگیره

به بابام گفته بود برام مراحلشو رو یه کاغذ بنویس یادم نره

.بابام نوشته بود :1 - ابتدا به سمت  کامپیوتر میرویم !
 
 
 
 
 
 
پسرخالم پنج سالشه داشت برنامه کودک می دید، کانالو عوض کردم
 

برگشته بهم می گه آخه قیافه هم نداری یه چیزی بهت بگم!
 
 
 
 
 
 
فقط يه ايرونـــی ميتونه به جاي اينكه يه قدم بياد جلو دم سفره بشينه ،

.
.
.
.
.
.كل سفره رو بكشه جلو خودش

مث بابای من
 
 
 
 
 

ﺧﺎﻧﻪ ﭼﯿﺴﺖ؟

 

ﺧﺎﻧﻪ ﻭ ﺑﻘﯿﻪ ﻟﻮﺍﺯﻡ ﺩﺭﻭﻥ ﺍﻭﻥ ﺯﺍﺋﺪﻩ ﻫﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﻃﺮﺍﻑ

 

ﮐﺎﻣﭙﯿﻮﺗﺮ ﺭﻭ ﻓﺮﺍﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻧﺪ......

 

 

 

 

این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست،

 

ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم

 

 زیاده رویه دیگه نه؟ :))

 

 
 
 
 
 
دیشب خواب دیدم بابام با کاپشن وسط سونا نشسته
از یکی پرسیدم جریان چیه?!!
 
گفت این عذاب روزهایه که بابات کولر رو وسط چله
تابستون خاموش میکرد:|
 
 

 

 

پسرا دامن چین دار نپوشن صلواااااااات
 

 

 

 

واقعا متاسفم نمیدونم چی بگم
 

دیشب تا نصف شب پای لب تابم بیداربودم؛
 

صبح پا شدم دیدم چشام شده کاسه خون، به لبم داغ جنون،
 
 به کنارم تو بمون.
 

نرو با دیگرى
 
اون آخریا صدای دستاشون نمیاااااااد
 
 

 

 

مامانم یههههههههواومد تو اتاق بهم گفت: تو که چشمات خیلی قشنگه تو که

 

چشمات خیلی عجیبه تو که این همه نگاهت واسه چشمهام گرم ولطیفه من یهو

 

 ذوق مرگ شدم تابه خودم اومدم دیدم... دارم ظرفای ناهارو میشورم

 

نفهمیدم چی شد

 

 

 

 

 
شنبه بیست و سوم شهریور 1392 | 14:1 | فائزه جون | 49CM

رفتم سوپرمارکت میگم : آقا بستنی هاتون پاکه ؟


میگه : نه ریدم توش !!!!


حواستون باشه ملت اعصاب ندارن

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

دیشب دوست پسرمو رو با یه دختر غریبه دیدم دارن از سینما میان
 
بیرون که یهو با من چشم تو چشم شدن… امروز صبح زنگ زده میگه:
 
میخوای ترکم کنی؟
 
میگم :پََ نه پََ می خوام از امشب بشم مدیر برنامه هات یه وقت
 
کسی کلاه سرت نذاره…
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
 
سلامتی دلامون ...
 

که دلتنگ کسایی میشه که اصلا نمیدونن دل چیه
 
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
 
 
ولی خداییش بیاییم ظاهربین نباشیم. بعضیا ممکنه در ظاهر بی شعور
 
 به نظر بیان اما وقتی باشون می گردیم و بیشتر می شناسیمشون
 
می بینیم که باطنن هم بی شعورن!!!شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
 
 
-  با داداشم دعوام شده

مامانم: زود آشتی کنین

من: محاله

داداشم: با او دختر احمقت

مامانم: پس یه هفته اینترنت قطع می شه

من: داداش قربونت برم

داداشم: بپر بغل داداش عزیزززززم!

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

 

مکالمه من و بغل دستیم تو اتوبوس …

 

من : ببخشید آدامس نعنایی دارى؟

 

بغل دستى : اره

 

من : یه دونه بخور

                      
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 

امروز رفتم امپول بزنم، وقتی طرف داشت امپول میزد یه عطسه محکم زدم :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

امیدوارم بتونم به لطف خداوند متعال و با استعانت از ائمه

 اطهار و با دعای خیر مردم تو پارالمپیک آینده جانبازان و معلولین،

 برای کشورم افتخار آفرین باشم!

 
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
 
همراه اول بهم اس ام اس داده که برنده 150 تا پیامک رایگان شدی.
 
به مامانم میگم این همه پیامو میخوام چیکار،میگه اگه
 
نمیخوایش بدشون من :|

و من همچنان در این فکرم که چطوری میشه اونارو بدم مامانم :|

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

ﺑﺎ دوستم ﻧﺸﺴﺘﯿﻢ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺭﺍﻧﻨﺪﻫﻪ ﮔﻔﺖ ﮐﺠﺎ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻣﯿﺒﺮﯾﺪ؟


دوستم ﮔﻔﺖ ﻣﯿﺮﯾﻢ ﮐﻔﺶ ﺑﺨﺮﯾﻢ


ﻣﻦ


ﺍﺗﺤﺎﺩﯾﻪ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺭﺍﻧﺎﻥ


ﻭﺍﺣﺪ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺧﺒﺮ ﮐﻮﺍﻻﻻﻣﭙﻮﺭ

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 
 
امروز خبر اومد که جنتی به دلیل مشکل تنفسی بستری شده...
 
بلافاصله هم خبر تصحیح شد،ایشان ری استارت فرمودند..!
 
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
 
تو آشپزی همیشه میتونین با خلاقیت های کوچیک این کار رو برای
 
خودتون به لذت تبدیل کنین، مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ
 
ماستو خیار رو بدون خیار درست کردم خیلی هم خوب شد
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
آیا از آشنایان خود بی خبرید؟

آیا مدت زیادی است اقوام دور خود را ندیده اید؟

کافی است فقط یک بار با دوست دختریا پسرخود در شهر ظاهر
 
 شوید تا حتی اموات خود را ببینید.

شک داری امتحان کن
 
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
قدیما رقابت عشقی نهایت بین 3 نفر بود که یکی پیروز میشد.....!!


الان باید با کل افراد عضو فیسبوک و یاهو و توئیتر و گوگل پلاس


و همکلاسی های دانشگاه طرف و همکاراش و فامیلاش و


در و همسایه و ولگردای خیابون رقابت کنی ..................!!!
 
 
 
  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
 
 
 
بعضیام هستند که لایکه اسمشونو میخورن...

ولی ما لایکه بازومونو میخوریم.../ا ر ه...
 
 
 
 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com
 
 
قایقی خواهم ساخت...

خواهم انداخت به آب...

سوراخش خواهم کرد...!

غرق خواهد شد...!

من خفه میشم...!

شما هم هرهر بخندید...!

راحت میشم از دستتون با این نظر دادناتون. والا دق کردم.
 
خو یه نظر بذارید دیگه شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز
 
 
 
 




:: برچسب‌ها: خند دار ترین , اکیپ1 , با حال ترین , خند دار ترین سایت ایران , با حا ترین مطالب , +18 , نیا ضرر کردی , فقط خنده ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: